Pelaaja Ensin jäsenkysely 30.7.

Palautteesi muokkaa tulevaisuuttamme – Pelaaja Ensin jäsenkysely 30.7.

Hyvä jäsenemme, teemme jatkuvasti parannuksia toimintaamme jäseniltämme saadun palautteen avulla. 

Mittaamme asiakaskokemustamme Pelaaja Ensin palvelulla. Palautetta kerätään kaksi kertaa kauden aikana. Seuraavat kyselykutsut lähtevät tiistaina 30. heinäkuuta. Jokainen jäsen saa yhden kyselykutsun jäsenkyselyyn kauden aikana. Toinen kysely kierros on syyskuussa. 

Olette meillä tärkeitä ja haluamme tietää millainen kokemus sinulla on asiakkuudestasi niiltä osin kuin olette viimeisen vuoden aikana olleet kanssamme. Keräämme kyselyssä palautetta monipuolisesti, jotta tietäisimme mahdollisimman tarkasti miten voisimme tehdä sinun päivästäsi kentällä ja osana yhteisöämme entistä paremman. 

Jos saat kyselykutsun, toivomme lämpimästi, että jaat mielipiteesi kanssamme. Mikäli arpa ei osunut tällä kertaa kohdalle, ei hätää. Palaamme vielä asiaan syyskuun lopussa. Ja muistakaa, että henkilökuntamme ottaa palautettanne vastaa joka päivä. Jotta saat kyselyn tulee sinun sähköposti osoitteesi olla Nexgolf järjestelmän yhteystiedoissa. Varmista että osoite löytyy niin pääset vaikuttamaan.

Kiitos siis etukäteen vastauksistasi!

Kyselyn teknisestä toteutuksesta vastaa Golfliiton kumppani, tanskalainen Players 1st. 

Vastauksenne käsitellään anonyymeinä eikä jäsentietojanne käytetä muuhun kuin kyselyn toteuttamiseen ja toiminnan kehittämiseen eikä niitä luovuteta muille osapuolille. 

Scroll to Top